Tak fordi du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev!
Luk
X
X

HOLD VENLIGST MUSEKNAPPEN NEDE NÅR DU TRÆKKER BILLEDET FRA SIDE TIL SIDE

Ok
Luk
 

Betingelser for konkurrencen

Afholder af konkurrencen:

Konkurrencen afholdes af Shopping Street.

Deltagelse:

Man kan kun deltage en gang i konkurrencen.

For at deltage i konkurrencen skal deltageren indtaste fornavn, efternavn, alder, adresse, postnummer og e-mail adresse, hvorved deltageren accepterer at deres oplysninger er korrekte. Du kan selv vælge om du ønsker nyhedsbrevet tilføjet med tilbud, det eneste det kræver, er at du sætter flueben i feltet tilmelde nyhedsbreve. Deltageren kan til enhver tid afmelde sig disse nyhedsbreve igen, via et link i selve nyhedsbrevet.

Vinder:

Vinderen findes ved lodtrækning blandt deltagerne som svare korrekt på spørgsmålet. De kontaktes efterfølgende af Shopping Street på den oplyste e-mail med henblik på overdragelse af præmien. Såfremt den udtrukne vinder ikke reagerer inden 14 dage efter udtrækningen bortfalder gevinsten og der udtrækkes en ny vinder.

Skattepligtige:

Følgende gevinster er skattepligtige, så husk dette når du vinder en præmie (Fra Skats hjemmeside):
  • Gevinster fra ikke-offentlige bortlodninger, som fx lodtrækninger blandt medlemmerne af en forening eller blandt funktionærerne i et firma.
  • Indtægter af lotterispil samt andet spil og væddemål. Se SL § 4, litra f (bortset fra spil omfattet af afgift, se E.A.9).
  • Præmier, der er opnået i konkurrencer af litterær, kunstnerisk, videnskabelig eller teknisk karakter.
  • Prisbelønninger for besvarelse af opgaver af litterær, kunstnerisk, videnskabelig eller teknisk karakter.
  • Kunstværker der er vundet i forbindelse med "Den Frie Forårsudstilling".
  • Gevinster ved spil, herunder poker på internettet (gælder dog ikke spil, der er fritaget for indkomstbeskatning og i stedet er pålagt en afgift). Se SKM2009.699.LSR.
  • Gevinster og præmier for deltagelse i præstationskonkurrencer som f. eks. sportskonkurrencer, lystfiskerkonkurrencer, talentkonkurrencer o. lign.

x

Kære Forbruger

Giv venligst forretningerne ros eller hjælp
dem til at blive bedre

Hvad enten I giver ros eller konstruktiv kritik, anbefaler vi at I bruger en god tone